torsdag 3 april 2008

På nätet

Spader Madame frågade för en tid sedan en initierad storstadsbo om hur man egentligen träffar en man nu för tiden. Svaret var enkelt; på nätet!

Hur ska då en Spader-annons se ut?

Äldre, avdankad och lönnfet bridgespelande lärarinna med två egna ligister söker DIG, elitbridgespelande man, med god ekonomi och många guldpoäng, möjligen med bostad utomlands, för avancerat mixed-spel.

Svar till Dubbeltydig Klöver

Om du nu känner dig träffad är det bara att svara i kommentatorsfältet nedan. Den som inte förstår signaturen göre sig icke besvär ;-) Läsare som ej har råd med strumpor går också fetbort!

Nu är det bara att sätta sig och vänta då!

UPDATE: Nu har en timme gått och ingenting i kommentatorsfältet. Alla elitbridgespelare måste vara långt i från en dator...

11 kommentarer:

  1. Det är klart han finns där ute. Han har bara inte loggat in än. Du ser ju på mig. Jag fångade min på nätet....:-)

    SvaraRadera
  2. han kommer snart att dyka upp här! Och oj vad glad du ska bli då:)

    SvaraRadera
  3. Han spelar säkert bridge på verandan i spanien just nu....snart kommer han på att han saknar en lönnfet (det var du som sa det;)) klöver och DÅ!

    Med humor som få så kan den som gör entre i ditt liv skratta sig lycklig hörredu!

    SvaraRadera
  4. Mja, jag kom visserligen 7:a i skol-SM i bridge en gång i världen, men elit? Inte direkt..

    SvaraRadera
  5. Jag skrattar ihjäl mig!! Du är udnerbar! Största kramen!

    SvaraRadera
  6. Cicki: Ja, finns han därute så kommer han väl fram!? Tittut!

    Mickan: Ja, glad blir man då, men än så länge väntar jag!

    Hilda: Ja, man får hoppas att han har massor med humor, själv vill jag också skratta!

    Jerk: Hur är det med ekonomin då? Fastigheter utomlands? Fribiljetter till Bajen?

    Loppis! Massor med kramar till dig också! Vill ju så gärna att du ska skratta!

    Miss UD: Är det någon jag tror på så är det dig!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Ekonomin? mja..någonstans mellan dålig och usel tror jag..
    Ett hus i norra kommundelen, jämfört med Söder är det som utomlands..har ett säsongskort till Söderstadion iaf :)

    SvaraRadera
  8. Hus i norra kommundelen är litet som Alaska, de flesta vet var det ligger men få vill åka dit...

    Men Söderstaion är inte fel,jag följer gärna med en solig kväll i juni. Eftersom ekonomin är ett litet problemområde så får jag väl bjuda på varmkorv!

    SvaraRadera
  9. Nåja, åka dit vill jag, men det blir inte så ofta just nu bara..
    I juni? Då är det ju EM..fast talangföreningen kanske spelar då :)

    SvaraRadera
  10. Då får det bli en annan sommarkväll!! EM är EM -så är det bara!

    SvaraRadera