måndag 18 juni 2007

Mera skiftbyte.....

De andra ungdomarna som gick ut nian fick rosor av sina föräldrar (säkert i kombination med andra presenter), men min son fick Larssons "Luftslottet som sprängdes" av oss i familjen! Som han har väntat på den!

Nyss fick jag den i min hand; - Nu mamma är det din tur! Fan så bra alltså......Jag kan inte förstå var han har lärt sig ett så ohyfsat språk;-)

Mamma och jag kan det där med presenter.......;-)) Vi vill nämligen också läsa och tycker det är tur att han läser så snabbt!!

Försökte hämta junior för en timme sedan. Han fick sin mor att dyrt och heligt lova att hämta tidigt, före mellis. -Men mamma, nu har jag faktiskt ändrat mig, jag måste få äta och leka mer. Softa mamman gav med sig och lovade att återkomma om två timmar. Det är trots allt sista veckan med gänget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar