måndag 26 november 2007

Insnöad

Kanske inte fysiskt, var faktiskt på jobbet som jag borde, men psykiskt. Kroppen var där, trots snö och blåst, men huvudet befann sig i ett något förvirrat tillstånd. Det är hårt att spela kort så där intensivt när man saknar egentlig träning.

Har er advents-koma alternativt stress infunnit sig? Jag har börjat småstäda men ännu så länge är det mest snack och litet verkstad. Inser att jag åtminstone borde ha städat här inne på kontoret redan i kväll. Jag ska genast ropa på äldste sonen så han får hämta alla lösa datorsaker.

Miss UD tycker att jag har varit så duktig när jag inte röker så att jag borde få shoppa. Jag förstår tankegången, men egentligen har jag shoppat så hårt under hösten så jag inte borde kunna röka förrän år 2084 eller så. Men firas bör de, mina 15 rökfria veckor! HURRA! Ah, jag ska nog hitta något att shoppa också... Jag ska aldrig mer röka, bara shoppa!

2 kommentarer:

  1. Fira på något sätt iallafall tycker jag nog. :-)

    Det ska bli kul att ses tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli jättekul att träffa dig!!! Klart jag ska fira...

    SvaraRadera