onsdag 28 november 2007

Sur och röksugen

Klickar och klickar på min nya fina dator, röksugen, tar en sväng i köket, finns inget som jag vill ha, tur eller hur? Går tillbaka till datorn, sugen, sugen, har ändå köpt nötter, som jag inte vill ha. Så kommer jag på det, med fasa, Pinball, finns det Pinball i Vista?

Jag har ju ett superrekord som är två år gammalt som jag hela tiden har försökt slå och som jag aldrig kommer att slå och nu är det borta, raderat, står inte att finna någonstans. Hårddisken på den gamla datorn är formaterad och jag är så röksugen... Under de här många och långa rökslutarveckorna har jag botat suget med virtuellt flipperspel, bubbelbad och shopping. I Vista verkar det finnas ett Mahjong och Schack, men inget Pinball, inte konstigt att jag är hungrig och röksugen då. Jag får helt enkelt gå och lägga mig...Godnatt!!

2 kommentarer:

  1. Undrar om det var någon som lade in WinXPs Pinball på din maskin imorse? ;P

    SvaraRadera