onsdag 19 december 2007

Saker att vara lycklig över

1. Alla underbara kollegor som var tillsammans med mig och firade igår. Fest är bra!
2. Äldste sonen uppförde sig exemplariskt som värd. Många pluspoäng!
3. Mats, Ingela och Berik hälsade på hemma efter julbarometern - Fest är bra!
4. Förlikning i ett tvistemål som pågått under en längre tid!
5. Yasuragi på Hasseludden med japansk julbord-Teppanyaki tillsammans med Mamma, Meja och Svärmor imorgon! Fest är bra!
6. Yngste sonen lyckades göra flera strikar (ja, med staket) på bowlingen igår. Han förklarar stolt -"Jag vann"!
7. Kollegorna hissade mitt hus och mitt badrum. Stolt Spader Madame!
8. Huset är städat inför julen och helgen ska användas till de roliga förberedelserna och mys!

3 kommentarer:

  1. Tack för en mycket trevlig kväll, du är toppen. Kom i håg att hämta in lugn och harmoni emellanåt. Ibland är det tyvärr så att sorg och ilska måste ut innan harmonin kan komma in, men det är värt det i efterhand. Ha det gott!!!/Hurtis

    SvaraRadera
  2. Tack Hurtis! Ja, jag försöker med lugn och harmoni - men mycket sorg och ilska finns där. Verkligen omtumlande ibland...Bub-bel-ka- ar, tjalalala...

    SvaraRadera
  3. Ditt hus är underbart. Själv blev jag knäckt av att elaka lägenhetsägarna plockat bort badkaret i min lägenhet. Skurkar!

    SvaraRadera