torsdag 31 januari 2008

In your dreams...

Va-sa-lop-pet tjalalalalaaaa...

Miss UD tippar att Spader Madame ska åka Vasaloppet!

Sure...och eftersom jag nu är stolt ägare till en motionscykel tänkte jag- Vätternrundan. Beställning av poolens iordningsställande -jajamen, du tänkte rätt -Vansbrosimningen. Slutligen haltar kombinationen spark -Lidingöloppet något men WTF...

Farsan skulle ha sagt: Dra den där om Rödluvan också...

När det gäller Vasaloppet brukar jag försöka se starten på TV, men när det verkligen drar ihop sig har jag redan somnat om i soffan!

Förresten har jag ännu inte lovat att faktiskt åka skidor, fast det är ju så klart planen - tror jag- eller jag vet inte...får man ändra sig ... kanske hellre kan köpa något bra till bilen ... solarium kanske...det börjar ändå bli så litet snö då i mars-april när det är som bäst att sola och åka skidor...klimathotet ni vet...kanske man skulle satsa på vattenskidor...40-årskris...???

2 kommentarer:

  1. Vasaloppet var döden.

    Jag har aldrig gjort så jobbigt någonsin...

    SvaraRadera
  2. OK, jag tror dig. Jag vill inte -vill inte- kommer inte - anmäla mig till Vasaloppet!

    Men, nu vet jag ju inte, jag har fött barn...TVÅ...

    Efter mitt första lovade jag -vill inte- vill inte - kommer inte -anmäla mig för sådan tjänst igen!!

    SvaraRadera