tisdag 4 mars 2008

Punktform

LIVET
  • Tårarna är torkade och nävarna spottade i.
  • Spader Madame börjar arbeta 75%. Vissa ropar Haleluja medan andra svär ve och förbannelse över detta faktum.
  • Två par slingbacks har anlänt till Huset vid älven.
  • Fortfarande en hel del snö på Lilla orten -in the middle of nowhere.
  • Bridge ska spelas redan ikväll- partner och motspelare -be ware...
  • Spader Madame har dubbelbokat träff med gamla vänner samt kortspel...Hoppas på en lösning, vill göra det ena, måste det andra...
  • Junior fick inte med sig några jumpakläder till skolan imorse...Skamvrån för mamman?
  • Smörgåsar till lunch -norskt påbrå?
  • Spagetti till middag -livet är en schlager

Svärmor ringer och är på ingång - köket bör röjas nu!

5 kommentarer:

  1. ...om svärmor ringde hit nu så skulle jag rymma. Apropå gympakläder, tack för du påminde mig!

    SvaraRadera
  2. Vi kommer hem till dig jag och Loppis på torsdagen!

    SvaraRadera
  3. Kära madam, bra att det känns bättre. Jag saknar dig på jobbet, även om jag springer för fort för att hinna säga det....;( Du är superstark!/Hurtis

    SvaraRadera
  4. Underbart att ha dig här så mycket mer! Om jag sparkar lite på dina dumskallar kan väl du sparka lite på mina...!! ;)

    SvaraRadera
  5. Tack ska ni ha! Värmer en frusen Madame,gör ni...

    SvaraRadera