torsdag 17 april 2008

Bloggvärlden

"I´m a big blogger, yes I am" Hör ni hip-hop-beatet?

Jag läser en hel del bloggar, alla finns inte med på min länklista...ännu. Men jag läser och kommenterar både här och där...

Ibland slår det mig att folk har så mycket roligt som händer i sina liv, spännande jobb, fritidsintressen, platser de bor på, resor de företar sig och så vidare i all oändlighet. Trots det så klagar man... Andra tycker mest att allt är skit och det är det man bloggar om- alltså bloggens syfte...

Spader Madame skriver mest om sjuka barn, makaroner och korv, den förb-de naturen, tvätten, jobbet, vinterh-vetet, sorgen och så, men klagar eller gnäller -nej, det gör hon sällan...

Skulle vara på den pundige, felspelande bridgepartnern då, men annars så är allting skitbra!!!

4 kommentarer:

  1. Fy nu känner jag mig träffad som gnäller om allt möjligt...

    SvaraRadera
  2. Du-gnäller??? Du är som en vårsol som ställer filsofiska spörsmål i ljuset. Mer Miss UD åt folket!

    SvaraRadera
  3. min blogg går väl mer eller mindra ut på omotiverat gnällande tror jag :)

    SvaraRadera
  4. Motiverat eller omotiverat...det vet väl du bättre än jag...

    Samtidigt är det ju så att kärvt understatement är själva essensen av tex de isländska sagorna.

    Eller så har du en deppblogg...U decide!

    SvaraRadera