torsdag 24 april 2008

En fotoram

Ett av regionens UF-företag tillverkade egna fotoramar, med någon unik design.

Eftersom Spader Madame är en av de bästa kunderna som finns så lyckades hon köpa en till Junior. Ja, det är klart att den hade en dödskalle på, vad trodde ni?

Han kom med sin ram till mig ikväll och bad mig sätta in ett foto på hans pappa. Det lovade jag att göra.

Junior grät och saknade sin pappa. Den rara farbrorn Sune och Henrik är nämligen väldigt lika varandra till utseendet. Det är inte bara Junior som känner det ska ni veta...Jag passade därför på att ta mig många kramar av Sune...det gjorde Junior också!

2 kommentarer:

  1. Saknad kan göra så ont. Länge.
    Stor kram kommer här inpackad i guldpapper från Nya Hilda

    SvaraRadera
  2. Jag tar försiktigt av guldpappret, har nämligen hört att tanter sparar sitt papper för återanvändning, och njuter av min kram! Nya Hilda ska se att det verkligen blir bästa sommaren ever... Kram på dig också!

    SvaraRadera