fredag 16 maj 2008

Fredag i Huset vid Älven

  • 2 grader varmt ute. Man får vara glad att det regnar och inte snöar!
  • Avslut hos kuratorn. Spader Madame är så frisk hon kan bli!?
  • Minnen av ett rus (ibland diffusa) där de 5 kilometerna avverkades på 46 minuter. Stolt och glad Madame vill "springa" Tjejmilen som ju går i rätt stad.
  • Sjuk Junior som har ont i huvudet och halsen.
  • Längtan... efter allt och ingenting...
  • Förväntan. Det här kommer att bli den bästa sommaren ever. När den börjar vill säga!

5 kommentarer:

  1. Brr 2grader. Lite varmare här men långt ifrån förra helgens värme.
    Gött med tändning på träning :). Låter bra att vara så frisk som möjligt med. Sommar är suveränt!
    Ha en bra kväll nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart det blir den bästa sommaren.
    Hoppas att min blir bra men jag anar vissa åskväder tyvärr.....

    SvaraRadera
  3. Det ska absolut bli den bästaste, bästaste sommaren!! Det ska vi se till! Och jag ska ha en kul jobbvecka nästa vecka har jag tänkt..;)

    SvaraRadera
  4. Avslut hos kuratorn kan vara en hängbro högt över en avgrund eller bara en flytbrygga. Jag gillar att bada från bryggan, bara den där fantastiska sommare kommer!//H

    SvaraRadera
  5. Beerbelly: Hoppas att du har det varmare! Har du inte tänt till på att träna? Fast det har ju knatats en del på alla visningar under våren!

    Miss UD: Åskväder låter litet ororväckande, men det kan ju vara bra med litet urladdningar mellan varven. Skydd mot regn finns här i Huset vid Älven och jag håller, som alltid, på kalasnazi!

    Loppis: Vi ska ha de bästa jobbeveckorna nu och sedan---LOV!!

    Hurtis: Du är den godaste karamellen jag vet! Som du impar på mig, på väldigt många sätt. Kom bara ihåg att jag också har två, väl fungerande, öron. Jag kan både lyssna och peppa! Den fantastiska sommaren kommer, det vet jag! KRAM!!

    SvaraRadera