onsdag 28 maj 2008

Stormen har bedarrat

Spader pustar ut...

Tänker att den här tiden är årets absolut finaste... Spader ska spela mindre kort eftersom hon och partnern nog "gör slut" eller mer "får träffa andra under ett uppehåll" men vi har ändå inga gemensamma barn, läs system, så det känns ok för båda...

Hoppas att få spela någon tävling med landslagsspelaren under SM-veckan (betald idag -check). Vet dock att hon står sist i kö, efter cupen och stjärnsopranen...

Ska spela guldtävling med gamla partnern, -"vi måste ju komma bättre i år säger han med ett leende" (3:a förra året!)

Underbaraste grannen gör Madame så glad... -"Ni kanske ska låna studsmattan när Junior fyller år, så kan de hoppa litet ute!"

Bitterljuvt att "mina" kids snart lämnar skolan för det "riktiga" livet... En underbar spadag har vi haft tillsammans och fröken vann (naturligtvis) i Buzz. Tävla -jag??

Junior har gråtit sig till sömns två kvällar nu -"Jag längtar efter min pappa..." Jävla skit!

Snart-snart är det sommarlov... Spader Madame har dämpat röksuget med litet shopping!

5 kommentarer:

  1. Håller med. Den här tiden är riktigt trevlig.
    Hoppas det löser sig med bridgen till det bästa.
    Gött att det blev en lyckad spa dag.
    Trist med saknad. Hoppas det går bättre framöver. Tror inte det är ovanligt eller betyder att han inte trivs hos dig.
    Gött med sommarlov :)
    Ha en bra torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart det kommer att bli bra! Det är svårt med all saknad i den lilla kroppen, men det blir bättre -jag vet! Ha en bra dag själv BB!!

    SvaraRadera
  3. Vad oerhört jobbigt med sådan saknad. Saknad som säkert alltid kommer finnas på ett eller annat sätt och som man måste hantera, Men det gör ju ont ändå.

    Jag skäms nästan att fråga, men jag har inte riktigt koll på hur gammal junior är?

    Stor Hilda kram till dej och junior

    SvaraRadera
  4. Hilda: Junior fyller 7 år på nationaldagen...Han hade precis fyllt 4 när Henrik dog, och då var han sjuk sista halvåret så ibland minns han inte riktigt hur det var när Henrik levde - det är också en saknad... Men oftast mår han ju bra!

    SvaraRadera
  5. Åh då förstår jag. Saknad gör så ont. Hoppas allt det bästa för er. TUSEN KRAMAR!

    SvaraRadera