fredag 25 juli 2008

Alingsås

Hit skulle tydligen min far och köpa limpa...åtminstone brukade han påstå det när Spader fortfarande var en liten vetgirig fröken som undrade vart pappan skulle gå...

Spader längtar till städerna men Alingsås känns också ganska bra. Bussarna är blå och det går ett pendeltåg en gång i timmen in till Göteborg, även sent på helgkvällarna...

Hela familjen Spader sitter eller ligger på hotellrummet och alla väskorna är uppburna... Trådlöst nät på rummet och en skön stor bordsfläkt...

Vi låg på badet i Åmål i två timmar också, så jag har plockat stenar...

I morgon: Iron Maiden för äldste sonen och Liseberg för mig och Junior...

Nu: Dusch och sedan mat!

Är det här semester? Jag tror det, den bästa sommaren ever!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har det riktigt, riktigt bra! Vi drar till Norge på lördag om du vill med ut i spenaten...;) Kram bästa spader!

    SvaraRadera
  2. Kram själv världens bästa Loppis!!! Tror att det är så ooootuuurligt att jag inte hinner hem till spenaten i Norge!!Bridge ända tills söndag...och ja allt är toppen hinner inte blogga ens...

    SvaraRadera