tisdag 8 juli 2008

Kaos

Jag ringer till Loppis för att höra mer om läget...

Efter en stund ringer hon tillbaka, klockan är runt 2 på eftermiddagen...

Vi pratar en stund innan det ringer på dörren... Jag ropar att Junior ska öppna...-"Nej, öppna du!" Jag ropar att jag är naken... Loppis drar efter andan...Spader har tagit på brun utan sol...

När Junior äntligen får upp dörren är det Brasse. Jag ropar att han får sköta sig själv eftersom jag är naken... Loppis drar efter andan igen...

Nu törs hon nog inte komma hit till byns happening nästa vecka, Spader näckar ju hela tiden...

Spader och Loppis har beställt Childhood-armband till sig själva och kollegerna på jobbet...

-"Visst beställde vi 10?" frågar Loppis. Vet inte... -"Hur många har du betalt för?" Vet inte... "Hur många har du fått pengar av?"Gissa... -"Vilka skulle ha?" Vet inte...

Loppis! Ge alla som vill ha, jag har kollat -betalat för 5 samt beställt (och betalat) 5 nya som kommer anlända hem till mig!

Slut på kaos?


2 kommentarer:

  1. Uppfattat! Jag dyker till din by imorgon. Om du vill ha den förvirrade på besök?

    SvaraRadera
  2. Det blir bra det! Välkommen...

    SvaraRadera