måndag 21 juli 2008

Och...

nu är det över...

Det är litet dagen efter över vår lilla by...Man ser sig förvirrat omkring och återgår till bunkringen för att fylla alla tomma förråd. Borde ha varit på systemet eftersom det ska komma gäster i morgon kväll. Men bilen gick sönder och på fredag morgon ska vi åka på bilsemester. Det är en liiiiten by det här, så det finns ingen på verkstaden när det är semester...och semester är det!

Måste eventuellt åka till den litet större grannbyn med Meja på utryckning i morgon, så att min privata mekaniker, jo det är klart att jag har en sådan också, kan försöka få liv i min trötta bil med några nya delar- om det finns några...

Shopstop gäller nämligen inte bildelar...

Eftersom jag inte har köpt poolgrejer heller så har jag faktiskt helt övergett mitt köpstopp. Lindex Shop Online hade köp två betala för en t o m idag... Litet tröst måste en billös Madame få ha...

Men röker, det gööör jag bara inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar