onsdag 16 juli 2008

Rapport från spektaklet

Loppis och J är här fast ännu ovakna...

Spader ska spela tävling om två timmar och har inte fått styrfart...

Cider finns det i tältet och cider är gott...

Drinkar finns det på parken och sjöbris är gott...

Dans är en populär sport som verkar mycket, mycket svår...och ibland väldigt underlig...

Billy hette bandet i tältet som endast spelade Gyllene-covers...

"Herregud, vad gör du? Vad e det för tråkig min?
Det är fest (chips & grill), du är bäst (näst intill). Kom igen och dra upp din gardin.
Spela inte döv som Tv's testbild. Du måste ge oss lite program, Madame.
Du är ung, men jag är yngre jag har fyllt tjugoett. Kom och visa mig vägen fram..

Leva livet (kom så ska vi leva)Livet livet (kom så ska vi leva)Leva livet (kom så ska vi leva)Livet livet (kom så ska vi leva)Aha (ahhaha..) Aha (ahhaha..)"

5 kommentarer:

  1. Det ÄR verkligen Spader Madams sommar! Den som trodde något annat trodde fel!!

    SvaraRadera
  2. Hur gick tävlingen, hur gick tävlingen??

    SvaraRadera
  3. Missade Billy, hade ingen aning om att de spelar Gyllene Tider-covers. Nåja, jag får säkert en ny chans nästa år.

    "Spektaklet" brukar inte överraska med snabba förändringar... Bra eller dåligt? Tja, konceptet verkar ju funka med nya publikrekord vart och varannat år.

    SvaraRadera
  4. Miss UD: Verkligen den bästa sommaren ever...vi ses till helgen!

    Loppanlej: ...visst syntes det att jag njöt, men resultatet var sådär!

    Tess: Det var elektrikern som hade koll... på´t igen nästa år! Välkommen hit förresten! Att det inte är några större förändringar gör inte mig något, jag är ju nybörjare!!!

    Hilda: Allt är verkligen kanon!! Kram så länge!

    SvaraRadera