måndag 18 augusti 2008

Hallå!

Det regnar, ofta och ihållande, utan en tanke på att Spader trodde att det skulle bli fint väder...

När Spader ger sig ut för att trotsa regnet och motionera ändå blir det uppehåll! Inte en gång, utan hela veckan... Antingen tycker Henrik att det kan vara bra om Spader får som hon vill, eller så är det naturen själv som försöker tjusa Madame, lura henne i fällan liksom.

Poolsnubben försöker också lura Madame. Här är Spaders meddelande till det puckot:

Spader är en bimbo när det gäller pooler. När det gäller pengar, avtal och andra räknefinesser är Spader en drottning... Dina finter går Spader inte på! Du har gjort Spader surare än värsta träskmarken. Om du tänker ge dig in där behöver du ha ordentligt på fötterna... Din båt läcker och du har inget öskar. Simkunnig?

2 kommentarer:

  1. poolkillen får allt passa sig hör jag! Bra håll dom hårt. Måste få höra allt om din helg! leker dock i spenaten med mina kids imorgon

    SvaraRadera
  2. Mina kids leker inomhus...har jag pli på dem eller? Vi ska spela spel, fika och titta på film. När du har lekt färdigt i spenaten ska jag avslöja allt...

    Poolkillen ska vara glad att han fortfarande lever!

    SvaraRadera