onsdag 13 augusti 2008

Looking good!

Min frissa är bra, riktigt bra! På något sätt lyckas hon fånga Spaders nya livsstil och hon klipper mig så jag blir liitet tuffare, liitet busigare och liiiiiitet yngre!

Läkarbesöket gick i topptempo: -Hej Spader, ser fint ut, välkommen åter om en strax... Spader hann följaktligen med sin motionsrunda innan frissan och mellan åska och regnskurar!

Shoppades det något i den stora byn? Nu håller Spader precis på att köra in i en tunnel och här är det verkligen dålig mott...

4 kommentarer:

  1. Jag väntar spänt på att mottagningen ska bli bättre så att man får höra vad Spader kan ha shoppat :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad Spader plötsligt hör dåligt! Om Spader har golvet nymoppat??? Näää...

    SvaraRadera
  3. Hahah..jag vet ett annat sätt än att vänta på att mottagningen ska bli bättre. Jag frågar Junior nästa gång jag ser honom :-)
    Eller tycker Spader att det är slag under bältet kanske? :-)

    SvaraRadera
  4. Slag under bältet...jaja, han har lovat att ha sina läppar förseglade och kommer inte att avslöja något ens vid tortyr...men det är klart om han får en eller annan glass så kanske...

    SvaraRadera