lördag 9 augusti 2008

Lördag, lördag igen

När Spader är på väg ut med grabbarna på "Taket" förbereder hon sig noga...
Jag har putsat och fejat, pudrat och sprayat och valt kläder -och valt kläder...

När en kvinna har valt kläder bra, ser det ut som om hon bara har hittat något där i garderoben...och det gjorde Madame - slutligen bestämde hon sig också!

Äldste sonen kommer upp och ska fotografera...bäst att göra det i tid! Nu har ju grabbarna garvat åt sin "fulla" mamma i många år eftersom hon alltid lyckas blunda på alla bilder...

Nu måste det drickas litet cider, förkunnar Spader...

-Har du redan drickit? Junior ser fundersam ut...

Joo, litet grand får man ju erkänna...

-Ja, men inte konstigt om du ser full ut då...

UPDATE: Brasse tycker också att Spader ser full ut...det är bra om de inte tycker att jag ser ful ut!!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker Spader är fin. Ser möjligtvis lite vinglig ut på det ena kortet....:-)

    Hoppas det blir en glad och lyckad kväll.

    SvaraRadera
  2. Så stilig Spader är i afton då :-) Har nu skaffat mig en blogg sen är nästa steg att sluta röka. Kramar i kubik ( kan man säga så till ett matte snille som du :-) Hoppas iaf att kvällen på Taket var bra.

    SvaraRadera
  3. Cicki: Tack! Litet vingligt var det! Kvällen blev glad och lyckad! Nu måste det promeneras litet som kompensation...

    Smina: Välkommen hit! Tack för snälla ord...kvällen på Taket var OK...litet bonningt är det...Nu ska jag hålla alla mina tummar och peppa järnet för ditt rökstopp!!

    SvaraRadera
  4. Toppensnygg såklart.

    Fina skor också. Klickade kortet så jag kunde se ordentligt.

    SvaraRadera
  5. Tack miss UD! Kände mig helt OK! Tyvärr bortkastat då, men jag satt i varje fall inte bara hemma och ugglade!

    SvaraRadera