torsdag 28 augusti 2008

Tränar

Spader och jobbets Pumor tar sig till huvudstaden i morgon. Äntligen!!! Shopping som uppvärmning på lördagen och sedan en liten Tjejmil. Kan det någonsin bli bättre?

Ska köra en mil i kväll och sedan toppa formen genom att vila. Jätteenkelt, menar Karin Torneklint, världens coolste friidrottstränare till "Kallur-syrrorna", som föreläste för Spader (och för all del övriga UF-lärare) på Tällbergskonferensen. Orättvist? Ja, det kan ni lära er på en gång - Livet är inte rättvist! En del får åka till Stockhom - andra får stanna hemma!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att alla som springer, joggar eller går Tjejmilen är riktiga hjältinnor. Heja på, kära Spader.

    SvaraRadera
  2. Allts� nu blir jag imponerad, eller �r det f�r tidigt att bli det �nnu. Eller f�rresten jag blir visst imponerad av att ens t�nka tanken p� att genomf�ra n�got liknande....Heja p�!!!Jag ska spana efter dej!

    SvaraRadera
  3. Tack för era ivriga hejarop! Nu ska jag strax ut och springa, nej jag menar gå...

    SvaraRadera