lördag 25 oktober 2008

Litet blåsigt

Är hemma i huset vid älven igen. Mycket bilkörning blir det...
Det regnar och blåser halv storm ute så man är en anings trött efter alla timmar vid ratten. Det trillade dessutom ett träd över vägen, fast alldeles efter att Spader hade kört förbi. Har flyt nu. Fast om du går ut så rekommenderar jag att hålla i hatten!


Know it sounds funny
But I just can’t stand the pain
Boy I’m leaving you tomorrow
Seems to me boy
You know I’ve done all I can
You see I begged, stole
And I borrowed
Ooh, that’s why I’m easy
I’m easy like sunday morning
That’s why I’m easy
I’m easy like sunday morning

UPDATE: Det ska tydligen varnas i västra /norra fjällsverige. Vi får väl ändra uppmaningen från håll hatten till gå inte ut, risk för hål i huvudet.

4 kommentarer:

  1. Min syrra har brett mackor till Lionel Richie. Det du, det slår du inte.....:-)

    SvaraRadera
  2. Cicki: Det slår jag verkligen inte! Hur gick det till?

    SvaraRadera
  3. Hon jobbade på fiket på Midlanda som är flygplatsen i Sundsvall. Han hade varit där och skulle flyga därifrån väldigt tidigt på morgonen. Vid fem-tiden har jag för mig. Så han hade inte hunnit fika utan skulle ta fika med sig på planet. Det var ett flyg som inte serverade något på planet. Då fick hon bre mackor och göra fika åt honom medan han väntade. Hon säger att han var jättetrevlig och hur enkel som helst.

    SvaraRadera
  4. Härligt med storys som man kan berätta för barnbarnen;-))

    SvaraRadera