fredag 21 november 2008

Helgens Agenda

Eftersom jag fortfarande väntar på att Miss UD ska återvända till bloggosfären får jag trösta mig med att göra en egen helgplanering.

Fredag efter jobbet:
  • Utvecklingssamtal med äldste sonen... Hur ska det gå?
  • After Work på hotellet med Meja och friends.
  • Räknar med att ligga i TV-soffan för att se Dobidoo redan klockan 20.00.

Lördag och söndag:

  • Ingenting av värde bokat -inte ett enda litet Ess i sikte.
  • Spaders kids ska ha LAN hemma så bägge förväntas ha kompisar kvar över natten. Medan Junior och hans kompis kanske lyckas sova en liten stund antas äldste sonen och hans vänner köra dygnet runt. Var Spader ska vara? Där hon märks så litet som möjligt!
  • Det ska väl tvättas och lagas mat och eftersom det blir första advent redan nästa helg behöver Spader förbereda en aning. Var är mossan?
  • Blir det sedan någon tid över så ska det väl trasslas litet med systemet också -förbaskade Ess som ska krångla så där!
  • Just ja, de ska spela litet bridge i USA. Om Spader har flyt visar man idolen Zia på nätet!

Så här tråkiga agendor har aldrig Miss UD! Är det kanske därför jag hellre läser hennes?

7 kommentarer:

  1. Tråkig agenda???

    Tycker jag inte. Du ska ju smyga runt och tjuvlyssna på barnen och få världens bästa infallsvinklar till framtida blogginlägg.

    Hästar och hundar kläcker inte ur sig så många roliga kommentarer, jag får mer gissa vad de skulle säga om de kunde. Och det är inte lika kul.

    SvaraRadera
  2. Ingen tråkig agenda det där inte :)

    Min hade blivit ett tomt inlägg. Rätt så gött faktiskt men ändå.

    Ha det gött Bästa du!!!

    PS varje gång jag ser ett paraply, använder ett paraply eller letar paraply så tänker jag på dej!! :))

    Du sprider glädje Spader!

    SvaraRadera
  3. Kanske du villl ta en cider med mig på hotellet efter dagens spel?

    Mats

    SvaraRadera
  4. Tess: Bra och dessutom blev det väl en anings vildare AW än tänkt -fast roligt! Som man ser ska man tydligen ut på hotellet igen! Vad gäller hästar och hundar så KAN det ju vara riktigt roligt som tänks men himla svårt att tro.

    Hilda: Tomma inlägg är inte att förakta, skööönt ibland. Du är en raring Hilda! TACK!

    Mats: Klart jag kommer, vi får käka litet också!!!

    SvaraRadera
  5. Var du tvungen att påminna mig om att det redan är första advent nästa helg... du är den tredje som gör det den här veckan. Behöver lite mer tid innan juletiden börjar... ;)
    Asch, min agenda kan inte ens läggas ut, den är verkligen trist. (Nåja, några guldkorn finns det väl...)
    Hoppas det blir/blev en finfin helg!

    SvaraRadera
  6. Min agenda var inte så upphetsande men jag kan ge dig den ändå!

    Fredag- AW med Missy + konsert Miss Li.

    Lördag- Sista rycket renovering + besöka hundvakt i ett hus...

    SvaraRadera
  7. Åsa: Agendan var Ok, men allt blev ju ännu bättre... fast jag skulle helst vara där Esset är... Ska inte prata mer om det som komma skall... Hoppas på en toppenhelg även för dig!

    Miss UD: En massa missar på fredagen alltså! Hoppas att renoveringen gått hur bra som helst! Men snart ska vi ses också, längtar efter att träffa dig!!

    SvaraRadera