onsdag 19 november 2008

Spader undrar...

Ett svårskrivet mail fick svar...

Svaret påverkar mitt liv på både bra och dåliga sätt. Kunde/borde jag ha handlat annorlunda?

Någon säger att allt är klockrent, någon annan anser att det gränsar till vansinne.

Får man vara lycklig på någon annans bekostnad och när är priset alltför högt?

Mitt beteende orsakade en kedjereaktion där jag egentligen inte var någon deltagande part. Vilka orsaksamband är verkliga och vilka är inbillade?

Trots att jag är en vinnare kan det verkligen kännas som om jag har förlorat... Hur gick det till?


One of Us

4 kommentarer:

  1. Oj! Jag fattar ingenting, men nått har hänt (så mycket fattar man ju) Mår du bra? Blir lite orolig för dig nu. Vad det än är så tänker jag på dig. Ok! Även om mycket är bra så är det ju nått som känns knas annars skulle du ju inte skriva så här. Och ABBA.... nä ALLT är inte bra just nu. Kram vännen.

    SvaraRadera
  2. Mår bra ändå! Något blev knasigt i en relation, men om jag väntar stilla här så kan det bli bättre (kanske). Tack för din kram -den satt perfa!

    SvaraRadera
  3. Dum! Är min kommentar bara. Största kramen bästa Spader!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du är så go! Behövde en stor kram!

    SvaraRadera