tisdag 9 december 2008

En vanlig tisdag i december

Spader ska:
  • Jobba sent -sedvanligt personalmöte och sedan körövning -kul!
  • Trixa ihop spagetti och köttfärssås -precis vad familjen behöver
  • Tvätta färdigt inför fredagens lilla tripp, onsdag och torsdag ser Spader ut att ha fullt hålligång, bra -då går tiden fort!
  • Träna litet- Esset ska hållas på behörigt avstånd- i alla fall när det gäller tävlingen;-)!
  • Storhandla -fler vuxenpoäng till Spader
Sedan orkar jag inget mer -nope!

Jooo -bad är aldrig fel...

2 kommentarer:

  1. Oj, jag har försökt lära mig att storhandla men jag måste nog inse fakta att rusaininärmastemackföratthandlanärmagenkurrarsommest är mer min grej :))

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hatar att handla - åtminstone mat och sånt, här i lilla byn. Det brukade Henrik göra och någon gång mellan varven körde jag någon slags storshopping där han mest var statist och/eller bärhjälp. Nu tar jag äldste sonen med mig och vi bär tillsammans och planerar vad vi vill äta... Det ska ske så sällan som möjligt!!!

    SvaraRadera