tisdag 16 december 2008

Spader - besök av Surtant Klöver!

Förbannade ungdjävlar sa, nej skrek hon, i morse till Spaders välartade barn.
  • Inte är det väl så farligt att Junior ska fejka sjukdom var och varannan morgon när han är trött, så att Spader kommer för sent till jobbet?
  • Inte är det väl så farligt att Äldste sonen inte laddar sin bärbara telefon så att Spader får ringa till honom i tio minuter när hon egentligen redan borde vara på väg till jobbet?
  • Inte är det väl så farligt att äldste sonen har lämnat ett 40 meter långt "tappade saker- spår" till sitt rum i källaren - utan bara enkelt att följa när man är tvungen att gå ned och hämta honom i stället?
  • Inte är det väl så farligt att ingen, någonsin, gör som Spader säger?
Nej, du Surtant Klöver, här har du inget att göra! Spaders barn är bara söta och rara...

4 kommentarer:

  1. Oj! Det låter nästan som att jag har varit på besök!!!

    :-o

    SvaraRadera
  2. Men du kommer väl på söndag? Jag ska hålla ungarna på behörigt avstånd!

    SvaraRadera
  3. Jag ÄTER inte barn!!! Jag bits inte ens.

    Så du behöver inte låsa in dem i källaren. Faktiskt.

    På heder och samvete...

    SvaraRadera
  4. Jag menade till skydd för Tess egen person - aaahhh källaren -du är något på spåren;-))

    SvaraRadera