fredag 16 januari 2009

Fredag -finally

Idag ska mina kids vara klara med sin delårsrapport för UF. Förväntar mig därför lätt kaos och räknade tidigt i veckan med att vara tvungen att jobba sent. Så dök det upp ett litet möte 15.00 så Spader tänker sig att AW:n börjar först klockan fem eller något...

Om du vet var lilla byn ligger och känner igen Spader så ska du veta att det bara är att dyka upp -ju fler vi är tillsammans -und so weiter...

I kvällens planer ingår att vara hemma för att se på "På spåret" redan 20.00. Helgen består av packning, packning och packning. Det ska fixas med annat inför resan också, men när det görs tänker jag kolla på Esset som håller på med en liten landslagsuttagning i Stockholm.

Så ser det ut ungefär... vad ska ni göra i helgen?

UPDATE: Fick en sjuk Junior då han vaknade, men har lyckats ta mig till jobbet ändå eftersom äldste sonen bara har lektioner mellan 9 och 12 idag. Då får Junior vara hemma i soffan själv -med spis- micro- och Sodastream-förbud. Då ska det väl gå bra?!?!??? Mobilen är självklart på plats!

8 kommentarer:

  1. Jag *hoppas hoppas hoppas* ska åka till Malmköping med en kompis och bevista en ridhusinvigning.

    Det är inte själva ridhusinvigningen som lockar, utan clinicen som inleder alltihop. Denni ska nämligen rida lektion för Pether Markne, en av Sveriges duktigaste dressyrtränare.

    Tyvärr fick jag sms i morse om att min kompis har feber och ont i hela kroppen, men att hon avser att åka ändå i morgon förutsatt att hon inte är dödförklarad...

    SvaraRadera
  2. Då håller jag tummarna för att du får träffa Peter!! KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Hm... vad ska jag göra i helgen...?? Håll tummarna finaste spader! Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Håller såväl tummar som tår -allways! Tror på den bästa helgen för Loppis -hoppas så att det ska nappa!!

    SvaraRadera
  5. Junioren verkar ju klara sig hur bra som helst nu för tiden så det fixar sig nog.

    Vad ska vi göra. Som vanligt inget speciellt. Titta på lite TV, jag ska ta ner julgardinerna och så blir det väl lite annat småpyssel. Ja just det, jag ska få en ny (gammal för en annan men ny för mig) burk så sambon håller på att gå igenom vad som ska sparas och vad som ska kastas. Så det ska nog han pyssla med.

    När är det ni åker nu igen. Minnet, du vet?

    SvaraRadera
  6. Nya burkar är ju underbart -sambon är guld i de lägena har jag förstått! TV kör jag också -såg att det ska bli litet handboll!

    På tisdag kväll (strax innan 24) går planet motsemestern. "Jobbar" alltså tisdag med;-))

    Jo, junioren såg på TV, helt stilla i soffan -tror jag i alla fall!

    SvaraRadera
  7. Vilket datum är det som Spader åker? Men hon bloggar väl från Thailand visst gör hon?

    SvaraRadera
  8. På tisdag -den 20:e -sent plan så jag ska jobba först! Spader ämnar bloggar med sin lilla, söta dator -NU AW! plingeling!

    SvaraRadera