måndag 12 januari 2009

Oj, det blåser...

Spader gjorde såväl Vadstena som Motala osäkert i helgen. Förundrades över avsaknaden av snö -och den starka blåsten! -Håll i hatten...

Kommer hem till lilla byn-men hallå, det är plusgrader och halv storm här också!!

Idag väntar halv storm också på jobbet. Måndagar är litet köriga och det ska trixas med de här grupperna inför min tjänstledighet... vaknar med litet puls alltså!

I kväll dansar Spader Linedance igen -behöver bara öva litet på mina moves innan, det mesta är tyvärr glömt! Blåste en del av hjärncellerna bort nu i helgen?

7 kommentarer:

  1. mina har blåst bort före blåsten. Är det då man kallas blåst??? hahah....;-)

    SvaraRadera
  2. Så är det -jätteblåst! Tur att du inte är blondin också, då vore det nog kört!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ tack och lov för det. Mitt mörka hår håller mig uppe. Men diagnosen jätteblåst är ändå inget att leka med. Det kan vara nog så påfrestande i vardagen :-)

    SvaraRadera
  4. föresten på tal om hatt. upptäckte nyss att jag har foto på Spader sen 1994 då hon tog examen likaså gjorde jag. Då var det minsann en tjusig hatt på skalleknoppen som pryder vackra Spader :-)

    SvaraRadera
  5. Var det cider inblandat i helgen... ? Då försvinner ju hjärnceller har jag hört?

    SvaraRadera
  6. Jomenvisst, både cider och GT blev det, så småningom såg Spader smått suddig ut:-)
    /Esset

    SvaraRadera
  7. Cider och cider...Det ska intas på AW på fredag, så får vi väl se hur blåsta vi är... Spader var visst inte så suddig -ganska surrig?!?

    SvaraRadera