fredag 20 februari 2009

Om igår

Det gick liksom inte riktigt att hejda svårmodet -trots att jag lyckades boka tid hos frissan i nästa vecka. Fick en tid fast de egentligen skulle vara lediga mitt under skollovet. Jag sa något om att jag kunde döda för en tid - hoppas att det inte uppfattades som ett hot! Två timmar klämdes i varje fall raskt in!!

Bokade rum i Örebro för årets bridgevecka också, kommer att bo här! Det hjälpte inte heller riktigt.

Försökte med semla ... det är alltså redan två den här veckan... Att tröstäta kanske inte är det bästa för vikten - inte har jag motionerat heller -men det struntar jag i, nästa vecka kommer jag igen, eller så!

8 kommentarer:

  1. Jag förstår att ingen semla i världen kunde få dej att må bättre i går. Vilken drivkraft du har som i varje fall försökte. Jag hade förmodligen dragit täcket över huvudet och hoppas på att allt ska va som vanligt när jag vaknar igen...Kram på dej underbara du.


    Förresten, Skallerup Klit. Rekommenderas det?

    SvaraRadera
  2. YUP!!! Jag tyckte det var toppen - men Junior var i värsta trotset! Fin strand och massor med aktiviter för kidsen. Det lektes lekar och spelades bollspel och fanns massor med kompisar -det är ett krav om man ska ha semester med Junior i närheten. Om vädret var dåligt var det bara att bada inne! Fina lägenheter och diskmaskin, men jag var fortfarande litet deppig och saknade Henrik så jag låg mest och läste... Kram på dig också och ha den bästa helgen!!

    SvaraRadera
  3. Det är som att dansa tango. Två steg fram och ett steg bak. Kramar.

    SvaraRadera
  4. Kram till världens bästa spader. Bekymmer tynger, vänner lättar. Tur jag har så bra!/hurtis

    SvaraRadera
  5. Du har en utmaning att hämta hos mig.

    SvaraRadera
  6. Vid vissa tillfällen är tröstätning det allra, allra bästa för själ, sinne och hjärta. Det hävdar jag med bestämdhet, lilla Spader.

    SvaraRadera
  7. Smina: Här dansas det!Kram!!
    Hurtis: Tur att jag har det så bra, massor med kramar till dig!
    Cicki: Kommer!!! Du är en sådan raring!!!
    Vindvirvel: Och jag vet ju att du är expert! Perfekt! KRAAAAM!!

    SvaraRadera
  8. Smina: Här dansas det!Kram!!
    Hurtis: Tur att jag har det så bra, massor med kramar till dig!
    Cicki: Kommer!!! Du är en sådan raring!!!
    Vindvirvel: Och jag vet ju att du är expert! Perfekt! KRAAAAM!!

    SvaraRadera