torsdag 26 februari 2009

Poolkillens återkomst!

Som ett monster från Fredag den 13:e-filmerna dyker den läskige poolkillen från i somras upp i Spaders liv igen via ett brev från en advokatbyrå. Inte ett ljud har hörts sedan augusti varför man kan anta att företaget har behov av kontanter. Att just detta företag har problem är inte något som Spader förvånas över!

"Jag vill med denna skrivelse efterhöra Din inställning i frågan. Då det inte ingår i mitt uppdrag att tillvarata Dina intressen vill jag samtidigt passa på och råda Dig att anlita advokat/juridiskt ombud i ärendet".

Mister, FYI blir jag inte så förvånad över att du inte har för avsikt att tillvarata mina intressen. Det tänker Spader däremot göra själv, så därför blir det inte tal om att företaget ska få några pengar av Spader -NOPE!! Ingen har nämligen varit i närheten av att bada i Spaders pool -ännu!

4 kommentarer: