tisdag 10 februari 2009

T-minus 25 timmar

Eftersom det endast återstår en natt, - (kväll med packning) och en dag med utcheckning och incheckning till flyget (redan på hotellet i den här lyxvarianten) börjar det bli stressigt. Fyll i utvärderingen -uppmanar Mamma!

Sedan kan vi sola tills morgondagen är slut och så kommer en buss och hämtar oss! Därför kommer Spader att iakttaga radiotystnad - inget nytt internetabonnemang kommer att införskaffas.

Räknar med att anlända till Lilla byn på torsdag eftermiddag/kväll -jobba hela fredagen och så kommer Esset -visst gör du?

Over and out

6 kommentarer:

  1. Be Esset ta det lite lugnt med "tanten" i helgen, för på måndag väntar ett hårt pass...

    SvaraRadera
  2. Klart jag dyker upp på fredag em-kväll!
    Det blir nog Esset som får se upp med Spader och inte tvärtom:-) Puss & Kram
    /Esset

    SvaraRadera
  3. Äntligen! Synd att jag är ute i backen hela fredagen, och där lär jag inte springa på spader, gissar jag?!? /hurtis

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! Jag har saknat dig men gläds med dig att du haft en underbar semester (för det verkar ni sannerligen ha haft.) Hoppas att helgen med Esset blir lovely. Alla hjärtans dag som det är och allt ;) Kram

    SvaraRadera
  5. jag lääängtar efter dig!! Kramelikram

    SvaraRadera