onsdag 11 mars 2009

Litet stelt...

Ett tag där i går tänkte jag att jaha -det var den våren, de kilona och den lilla operationen åt helv-e.

Man får skriva ut svordomarna när det verkar lämpligt, men jag hejdar mig litet. För det gick riktigt bra, det ska göra litet ont överallt när man trillar i trappen - så är det bara. Har förmodligen något att göra med att man måste lära sig att vara försiktig, eller hur Loppis?

Nu har jag lärt mig att akta mig för anfallande trappor! Om jag sedan får litet massage på fredag kan den här lilla incidenten vara glömd redan efter helgen. Det kan behövas litet mer på lördagen -förmodligen är det så...

2 kommentarer:

  1. Hemmet är en farlig plats, så är det bara. Vi kan träna på trappor tillsammans om du vill...? Hoppas du är OK idag och på fredag kommer ju ditt Ess!! Hurra!!

    SvaraRadera