torsdag 12 mars 2009

Spader hjärtar Esset

Den här bloggen verkar bara handla om en sak nu för tiden. Esset hit och Esset dit...

Visst smyger det in litet övrigt familjeliv, jobb och så, samt tyvärr en och annan poolkille, men i Spaders huvud snurrar det inte så mycket jobbtankar -inte som det borde i alla fall!

Har funderat -allvarligt- på att lägga ner bloggen eftersom den känns aningens urvattnad.

Men bloggens läsarantal ökar stadigt, trots allt trams som skrivs i den, och just den här veckan har jag fått klara indikationer på att åtminstone några vill att Spader ska tramsa vidare...

Jamensåattjagfortsätterväl en stund till då! Torsdag i dag -i morgon kommer Esset!

10 kommentarer:

  1. Det mäst TRAMSIGA du har skrivit hitill är att du skulle lägga ner bloggen. Nu får du ta och ge dig !!! Smina kan också kasta saker i frustaration och vrede...så kära Spare locka inte fram det ;-)

    SvaraRadera
  2. HAHHAHAH Spare....det blev ju roligt....fröken Spare kan ju din nya blogg heta då ;-)

    SvaraRadera
  3. Tänker inte locka fram Sminas vrede, hälsningar fröken Spare! KRAM, din knasboll!

    SvaraRadera
  4. E du tokig, lägga ner.
    Vilken blogg ska man då läsa????
    Möjligen en pause inte mer.
    rattsman

    SvaraRadera
  5. Rattsman: Ingen nedläggning NOPE - och ska vi ta en pause och vänta på att den där kärleken ska gå över då lär vi få vänta, är jag rädd!

    SvaraRadera
  6. Hörrö du, här läggs det inte ned nån blogg. Skulle du göra det så ska jag hjälpa Smina att kasta saker. Vi vill veta allt om Esset så det blir inte det minsta tjatigt. Å förrexten, ba´så du vet. Jag vet var din brevlåda bor!!!

    SvaraRadera
  7. Cicki: Min brevlåda tackar för uppmärksamheten... Mer om Esset får det bli!

    SvaraRadera
  8. Nej men hallå VÄNTA lite nu!!!

    Jag ser det som att man skriver i sin blogg för sin egen skull - sen får andra läsa på egen risk.

    Så om du vill skriva enbart om Esset så är det upp till dina läsare att gilla läget eller låta bli att läsa. Just as simple as that.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Vad är det här för trams jag får höra fram på nattkröken när man kikar in här... lägga ner?! Nu skärper vi oss lite Spader, inte håller på och löjlar oss så där. Det är det värsta jag vet.
    Tur du la till den där näst sista meningen! ;D

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Tess: Ibland är det så simpelt -okej då! Fast jag vill gärna skriva så att någon vill läsa -if you get the point... men det verkar vara en och annan som fortfarande vill...KRAM!!
    Vindvirvel: Lovar att inte löjla mig med det där något mer -vill naturligtvis inte att du ska tröttna på mig, vi som har ett så gott förhållande! Kram själv raring!

    SvaraRadera