onsdag 29 april 2009

Spader har en Personal Trainer

Riktigt mycket roligare än en personlig tränare, ligger bättre i munnen och så. PT:n har föreslagit en rask promenad i stället för löpning idag. Så Spader ska 6,5 kilometer -YUP! Spader gillar verkligen sin Hurtis!! Blir ju fler minuter i Funbeat också. Esset flåsar nämligen Spader i nacken-inte bra!

Mer på programmet? Soppa - svärfar -soptipp -sängklädesskifte -strykning. Hade tänkt fotboll med Junior men det får Äldste sonen fixa -börjar ju inte på S!

UPDATE: Regn -så Spader ville ställa in men Esset retade henne om regnkläder... paraply tyckte Spader...4,5 kilometer Power på 43 minuter! Får bli litet Wii också - måste träna litet rockring...

UPDATE II: Efter 32 minuter av Wii-fitness Aerobics ger jag mig för ikväll. BTW har Spader tydligen nått sitt träningsmål på ett BMI under 24!! Yippie!! Mycket att fira med champagne i morgon alltså!

6 kommentarer:

  1. sängklädesskifte? Någon får visst besök ;)

    SvaraRadera
  2. Efter att ha läst ikapp efter norrlandsresan så kan jag bara säga att Spader är så hurtig och effektiv att jag blir alldeles svettig bara av att läsa om det. Pust!

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Tror jag säkert -locka med en tripp till varvet?
    Jerk: Vid oväntat besök -kaffe! Väntat besök =kaffe med mjölk!! Så klart att Esset kommer -han är efterlängtad!
    Cicki: Svettig var ordet... sa Bull!

    SvaraRadera
  4. Heja Spader! Jösses vad du ligger i... jag är verkligen imponerad. De där fem kilometrarna i Tjejruset kommer att vara rena barnleken - 5 km i ett lopp känns som 2,5 km, jag lovar!
    Keep up the good exercise. *applåderar*

    SvaraRadera
  5. Spader tackar Vindvirveln för applåderna och lyssnar på den visa kvinnan när det gäller Tjeruset!! KRAM!!

    SvaraRadera