lördag 25 april 2009

Spader städar!

Kaffepaus -välbehövlig!! Esset spelar kort i huvudstaden och vädret utanför är mördande vackert!

Skickar en låt till Esset, trots att man borde låta bli eftersom det pågår hårda möbleringsförhandlingar om den nya lägenheten.



Ain't no other man, can stand up next to you
Ain't no other man on the planet does what you do(what you do).
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon.
You got soul, you got class.You got style with your bad ass - oh yeah!

Ain't no other man its true - all right -Ain't no other man but you.

Never thought I'd be all right. No, no, no!
Till you came and changed my life. Yeah, yeah, yeah!
What was cloudy now is clear! Yeah, yeah!
You're the light that I needed.
You got what I want boy, and I want it!
So keep on givin' it up!

4 kommentarer:

  1. Förlåt, men stressade juristen som numer har lite svårt att hänga med i bloggvärlden så där dagligdax hänger inte med i Spaders svängar. Har ni slagit till på en lägenhet nu!? Törs man fråga var? (Nu är det nyfiket här kan jag säga!!!)

    SvaraRadera
  2. Förlåt mig, stressade fru Choklad, för mitt sena svar! Esset svarade dig tidigare att det är Järvastaden som är målet, nybyggd del av Sundbyberg/Solna och Esset får flytta först, han ska träffa mäklaren igen i morgon! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt!!!!! Så du ska bli Stockholmstjej nu! (Kan ju inte undgå att tänka på att det underlättar för en träff IRL ;)
    Tack snälla Esset för att du svarat, dessvärre har jag missat det då jag bara letat efter svar bland Spaders inlägg när jag skrivit saker i bloggen. Ska börja hålla koll på Essets kommentarer också så att jag inte missar en sån här godbit igen :) KRAM

    SvaraRadera
  4. KRAM!! Esset träffar mäklaren för kontrakit ikväll! Snart champagne och vi kan säkert träffas IRL i sommar...ska punktmarkera mitt Ess!

    SvaraRadera