onsdag 17 juni 2009

Packad Spader?

Skjuter upp packandet, likt Loppis, fast jag vill vara färdig med allt redan. Analyserar och inser att jag inte vill välja. Normalt tar jag bilen med mig till Esset och har en symfoni av snygga grejer med mig, kanske passar de ihop, kanske inte! Litet som Bingolotto ungefär... Nu måste jag dessutom prova kläderna innan, kanske är de faktiskt för stora?!?

En liten, eller nåja, tämligen stor väska borde kunna inrymma en del, möjligheterna känns oändliga. 20 kg är liksom gränsen. En dryg vecka i ett varmt land kräver inte så mycket av kläder, Esset har redan lagt förslag om att trosorna ska lämnas hemma, men då blir Spader osäker. Vad ska hon då kasta på Zia och de andra idolerna på EM?

Tillbaka till planen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar