måndag 1 juni 2009

Spader -tillbaka i Huset vid Älven

Ni som har levt den här helgen inser att det blev en hel del "Ljus och värme"! Så också för Spader som fick en extra dos värme med en ledig dag.

I bilen till och från huvudstaden har Spader haft sällskap av Junior och hans vän Petter med sina Greatest Hits! Det är klart att Spader också inser att vinden har vänt. Det är Spaders tur nu, helt enkelt.

eyo
jag brinner för det här permanent
aldrig för stunden
naturligt bunden
med kärlek som cement
vi bygger från grunden
på all skit som har hänt
det är min tur nu
vinden har vänt


4 kommentarer:

  1. Bästa sommaren. Vi ses vecka 29!

    SvaraRadera
  2. Vecka 29 är vårt nya mantra! Esset ska dessutom jobba så mössen ska dansa på borden - eller hur det nu var...

    SvaraRadera
  3. Hej Spader eller är det numera Ruter?
    Örebo är en jättefin stad, är där ibland. Spelar dock inte SM.
    Hoppas jag har gratulerat Esset, annars skäms jag.Du talade inte om vem som var Esset på bilden du hade! Kommer väl i Bridgetidningen.
    Vi har haft avslutning i båda bridgeklubbarna. Vi kom Etta i båda, fin avslutning på säsongen.
    Spader, det är skönt med balkong. Jag har haft hus i många år, ett djäkligt passande med vattning,ogräs och bär som mognar när jag inte har någon lust att ta rätt på dem.
    Ha en bra dag.Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Viola: Esset var killen på bilden som hade klätt på sig själv! Han har svart tröja på sig och är bara min!Esset känner sig gratulerad, säger han! Blir bra med balkong för oss! Hoppas att du också får det bra!

    SvaraRadera