lördag 13 juni 2009

Spader väntar -igen!

Det där förbannade väntandet kunde man gott vara utan. Just nu väntar jag på att spelet i San Remo ska börja så att jag kan lura mitt längtande hjärta att det ändå är OK att Esset är så långt borta, utan mig.

LURA är ordet! Har plockat fram en bok, som jag inte kan koncentrera mig på. Facebookar... Hade behövt ut och röra på mig för att lätta litet på alla tankar som snurrar runt i huvudet på min allra första lediga sommarlovsdag, men benen fullkomligt skriker att de vill vila! Så här sitter jag, väntar på att kaffet ska rinna ned...

I går kväll fintade jag bort mig själv genom shopping! Mina allra skönaste och bästa jobb-pjuck hade gett upp i remmarna. På Ellos hade de mina raringar på rea! 199 kronor så klarar jag mig ett år till! Litet tröst ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar