torsdag 18 juni 2009

Spaders Feng Shui

Att det kommer bli Feng Shui så det står härliga till under det här året ska det nog inte tvivlas på. Spaders 257 kvadrat och Essets 70 ska få plats på 95. Det hör dessutom till en enorm källare när det gäller Spaders 257... Inte ens om, jag menar när, det Feng Shui:as bort närapå allt från Essets lägenhet, kan jag skriva ut i klartext nu, eftersom han inte befinner sig nära någon dator på ett tag, räcker det till.

Spader lider...

Vad beträffar lappen som Junior nu hade med sig från fotbollsskolan där det stod;
Junior
Bakning inför S-cupen v.26
Varje spelare lämnar en sockerkaka i frysen i cafeterian på S-vallen senast fre 26/6.

Skriv namn på lista när ni lämnar

så ska Spader Feng Shui:a den också. I Lilla byn finns ett hembageri som ska få litet arbete och Äldste sonen ska få köpa en liten kaka och lägga där i frysen. YUP! För när Spader frågade om eventuella kakbak i måndags så hade inte någon en endaste liten aning... tänk så det kan vara!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Haha! Spader min vän! Jag skrev ju en kommentar med en länk, i min dator så såg det ut som en karta till yttre världsrymden och det var väl där jag hamnade när jag skulle prova om den funkade... så jag tog bort den. Under tiden hann du gå in och skriva! Häftigt! Verkligen häftigt! Nu har du ju läst om mitt lilla försök till "Fläng Släng" så jag provar inte att länka igen. Pust! Jag blev varm av detta. Skönt, för på mysiga lilla ön både regnar och blåser det. Ha det gott!! Kram, Cina ;)

    SvaraRadera
  3. I Lilla byn kan vi inte heller skryta med någon värmebölja, men jag har hört att det i morgon eftermiddag förväntas vara en sisådär 28 grader i San Remo... Annars kommer jag allt att bli varm av Esset! KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Jag är verkligen (INTE) imponerad av fotbollsklubbens planeringsförmåga... Men jag har aldrig haft mycket till övers för den klubben, min (mycket korta och väldigt diskreta) fotbollskarriär gjorde jag i den rivaliserande klubben ett par mil längre nordväst.

    SvaraRadera
  5. Spader är heller inte så imponerad... PUSS! De kan nog inte värva henne till damlaget inför nästa säsong...vilken otur! Borde sova nu! Men är alldeles för uppspelt!

    SvaraRadera