onsdag 15 juli 2009

Spader fortsätter...

...årets partyvecka!

Ni som vill är välkomna till Huset vid Älven klockan 17.00 på lördag! Om man kommer klockan 18 så är man inte dödens... Vi tar ett glas champagne med någon gubbe (jord) innan vi drar till Boo och tältet för matintag och jubel... Spader och Esset ska senare fortsätta på dans...

Nu ska det duschas och dras ut på byn... kolla några kortspelare i en källare...se på Malin i parken... en löptur (?!) och mera tält! Vilken tur att man har en pulsklocka...

7 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vad kul att läsa dina senaste inlägg.
    Årets partyvecka, säger du. Jag har haft party i 2 veckor och det fortsätter den här veckan.
    Igår 18-års- kalas. 18-åringen tyckte att champagne var inget vidare, rödvin var blää. Ja, det kanske är bra att vänta med alkoholen till 18 årsdagen.
    I morgon grillparty på landet och på fredag konfirmation i Rättvik och på lördag Opera på Dalhalla.
    Som de ser så har jag inte tid att komma på ditt party. Synd, tycker jag.
    Veckans ordspråk - det tar jag till mig.
    Du får säkert fint i er nya lägenhet och det är tur att det är balkong.
    Nu går jag ut på min (den har blivit riktigt snygg) med min lunchtallrik bestående av grönsaker och fetaost. Partyn sätter sig på höfterna, om man inte som du springer och har andra diverse övningar för sig.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Jag och min kompis dyker upp...

    Dock kan jag ha lite svårt att "få tummen ur", men jag siktar på 17.00!

    SvaraRadera
  3. Det låter som en utmärkt idé att Spader Madame har en pulsklocka!
    Gissa OM jag skulle vilja komma till Huset vid Älven kl 17 på lördag! Men, "präciiiis" den här lördagen står det "Säl-safari" på Älskade Sambons schema och jag har visst samma schema som han .... Eeeeh?? "Säl-safari". Japps! Det finns! På riktigt...... Vad ska jag säga? Han är nu en Älskad Sambo... Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Det låter som en utmärkt idé att Spader Madame har en pulsklocka!
    Gissa OM jag skulle vilja komma till Huset vid Älven kl 17 på lördag! Men, "präciiiis" den här lördagen står det "Säl-safari" på Älskade Sambons schema och jag har visst samma schema som han .... Eeeeh?? "Säl-safari". Japps! Det finns! På riktigt...... Vad ska jag säga? Han är nu en Älskad Sambo... Kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Kära Spader! Ibland gör jag ingenting och ibland gör jag visst allting två ggr.... Det var inte meningen att fylla ditt kommentarsfält på detta vis! Du behöver ingen upprepning! Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag kommer och tar med mig min och Loppis gemensamma bekant.. Eller kan man få ta med sig fler månne?

    SvaraRadera
  7. Polargrevinnan: Inbjudan kvarstår, du är ju ändå i närheten...KRAM på sig!
    Tess: Blir perfa! Ni är sååå välkomna!
    Cina: Sälsafari är väl det nya svarta? Gemensamma scheman äger!
    MIss UD: Ju fler vi är tillsammans! Vi verkar bli en bunt! Så länge det inte är ett fotbollslag på väg från Gothia Cup, eller wtf, det ska väl också gå bra! Välkomna allihop!

    SvaraRadera