måndag 20 juli 2009

Spader spelar kort...

... på nätet... ÅÅÅÅ vad hon älskar sitt Ess!

2 kommentarer:

  1. Gomorron Spader!
    Blev väckt tidigt av att herrn slamrade i köket. Han skulle spela golf kl 8, men gjorde frukost till mig innan han gick. Är det inte kärlek sej!
    Idag åker jag ut till min Polar som står i ett skogsbryn. Längtar efter lite ensamhet - äta, sova o.s.v när jag vill - och läsa.
    Har börjat på Dödgrävarens dotter av Joyce Carol - 620 sidor - men det har varit så mycket de senaste veckorna att läsandet kommit av sig. 3 dagar - sen är jag botat - och vill ha sällskap igen.
    Jag håller tummarna för dig när du springer tjejmilen.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. God morgon, eller ska kanske säga god middag, Viola! Härligt att du får vila efter alla strapatser... Ses vi i Örebro? Massor med kramar!!

    SvaraRadera