torsdag 27 augusti 2009

Gissa... V

... vad det är för en dag i morgon?

9 kommentarer:

  1. I morgon är det fredag. Händer det nåt speciellt då???

    ;-)

    SvaraRadera
  2. Fredag, fredag... näe, kan inte komma på något speciellt i morgon!
    ;-))

    SvaraRadera
  3. Fredag vill jag tro och hoppas. Kaaaan det vara en Essetdag?

    SvaraRadera
  4. Det är fredag Spader.
    Oj, vad du har längtat - efter fredag.
    Ha en härlig helg. Blir det någon tjejmil - jag är där och hejar, det är många jag ska heja fram.
    Kan du inte ha något kännetecken - pälsmössa kanske.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  5. Vindis: Lucky me;-))KRAMAR till dig och till mig!!
    Viola: Vi får se hur det blir med pälsmössan, har ju faktiskt än som jag ärvt om mi mormor, med det kan bli en dumstrut också! Ha en toppenhelg du också! Man har ju ett nummer... och nog borde du ha listat mitt och Essets namn snart! ;-)) KRAM!

    SvaraRadera
  6. Det är Dagen du ska få med dig fyra glada damer till din stad!

    SvaraRadera
  7. Yup, det är ju den dagen! TAPAS!!

    SvaraRadera