torsdag 27 augusti 2009

Man ska tycka det är kul att motionera!

Världens bästa Vindvirvel skriver ovanstående i en kommentar till Spader på sin blogg. Det känner sig Spader aningens skeptisk till. För Spader gillar verkligen inte att springa.

Spader gillar att tävla, hon verkar tycka att det är kul. Sedan tycker hon uppenbarligen att det är kul att gå ned i vikt. Vad ska man då göra om man inte tycker det är kul att motionera -men tävla och att hålla vikten? Spöa Esset på Funbeat! Yup, så är det! Spader älskar verkligen Esset, men spö på Funbeat ska han få! Sedan, när Spader är i form igen alltså!

3 kommentarer:

  1. Söta Spader. Då är inte springning din grej. Då ska du motionera på annat sätt... där du har draghjälp, glada peppande människor (inte opeppisar) och där det glöder av energi och tävlingsinstinkt! Typ hos mig! Men nu är vi ju så långt bort från varandra. Är inte det sååååå trist?! ;) Kul är ledordet! Sträva efter det... ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Vindis: Du har så rätt, men Tjejmilengrejen är ändå häftig... och när jag får springa bredvid Esset så gillar jag det... nästan... Men bara så att du vet så skulle jag komma direkt, TYP hos dig, om du var i närheten. Nu får det bli Linedance och Wii i vinter så får vi se... Men nu ska det köras en Tjejmil!!

    Jag lyssnar ALLTID på dig!! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Så på fb att det inte blev någon Tjejmil. Tråkigt när du sett fram mot det så...
    Men nästa år då kanske. :)

    Linedance och Wii låter alldeles lysande! ;)

    Kram

    SvaraRadera