tisdag 11 augusti 2009

Spader brygger...

... kaffe och tycker att det blir skönt när Gun kommer tillbaka. Nästa vecka slipper man bekymra sig om frukost. Då får Gun bekymra sig i stället. Om frukost. För alla elever också...

Läser några SMS på morgonen, som naturligtvis kom redan igår, och känner mig gladare. Stöder mig på foten ordentligt idag men måste nog tyvärr ligga på soffan och äta praliner i kväll också. Minst. Tjejmilen kryper närmare. Spader är litet deppig, men på vänster ringfinger glänser ju ringen. Trösten för mörkret och regnet?

Idag väntar föreläsning/workshop hela dagen om betygsättning! Vi håller tummarna för en toppendag!

9 kommentarer:

  1. Jag stjäl din idé att ligga och äta praliner i kväll. Det är ok va? Det ösregnar och är kallt här och humöret i botten. Tanken på pralinerna piggar upp mig känner jag!
    Ha en bra föreläsningsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Känner mig också lite deppig idag...bläh, ibland blir saker inte som man tänkt sig. Kanske praliner hjälper?
    Om vi håller tummarna kanske det ändå blir en hyfsad dag.

    SvaraRadera
  3. Klart vi håller tummarna. Så hårt vi bara kan. Är sommaren över nu Spader?

    SvaraRadera
  4. Vindvirvel: Praliner är värsta grejen ju! KRAM!
    Speja: Vi håller alla tummar, tillsammans blir det så många tummar hållna ju! Däremellan äter vi praliner.En KRAM till Speja också!
    Miss UD: Man skulle kunna tro att sommaren är över, men Esset hävdar bestämt att det är sommar september ut. Kan han ha rätt? KRAM!

    SvaraRadera
  5. I min värld är det sommar tills första frosten kommer...

    SvaraRadera
  6. Tess: Frågade Esset och han höll med, för visst är det lååångt dit?
    Loppis: Safety in numbers...

    SvaraRadera
  7. Pralinerna hjälpte förstås. Tillfälligt. Men ändå...

    SvaraRadera
  8. Perfa! Loppan kommenterade mitt lilla kakintag idag... inte riktigt Spader!

    SvaraRadera