onsdag 26 augusti 2009

Spader ska kanske busa litet igen?

Den första april i år gjorde Spader som Fotbollsfrun... Det vill säga lurades litet här på bloggen. Riktigt busigt vill man minnas att man tyckte det var!

Nu undrar Spader om det inte är dags att göra en Tracy inne hos Esset på Facebook! Då kan han minsann få bli litet generad där inne på kontoret. Som alla bloggläsare säkert vet så rodnar Spader själv bara av tanken. Men håll med om att det hade varit roligt!



Klicka för att kunna läsa!

4 kommentarer:

  1. Jag undrar var hon Tracy bor någonstans :D

    SvaraRadera
  2. Men jisses!
    Är det på riktigt funderar jag och undrar hur många som sökt på hennes vänners namn......
    Inte jag inte. Sån är jag inte.
    Sen tänker jag att Älskade Sambon finns ju också på FB. Om man skulle göra en Tra....

    SvaraRadera
  3. Jerk: Inte i Lilla byn i alla fall!
    Cina: Gissa om Spader sökte?
    Miss UD: Visst var det galet!

    SvaraRadera