torsdag 17 september 2009

Bloggen vilar...

Spader behöver ta nya tag!

6 kommentarer:

  1. Vila upp dig ordentligt nu för i morgon kommer jag till dig för lite Dirty Dancing. Puss/Esset

    SvaraRadera
  2. Dirty Dancing! Där ser man! Funderar själv på det. Äntrar ju en båt med stort dansgolv i morgon. Och ingen tv i hytten....

    Tack käraste Spader för din kommentar på min blogg. Idag har jag varit så ledsen, så ledsen och trött och känt att "va f-n".... men så ser jag att du varit där och jag blir som lite peppad! Bästa hösten ever fortsätter härmed!
    Puss OCH kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Vila upp dig du. (Fast inte för länge hoppas jag, jag behöver lite uppmuntran från dig med jämna mellanrum!)

    I´ll be waiting!

    SvaraRadera
  4. Även den vackraste av alla blommor kan sloka i bland. Lite extra näring och omvårdnad brukar kunna hjälpa dom upp. Kram.

    SvaraRadera
  5. Vila är inte överskattat.
    Ha det bra tills du hittat dom där nya tagen.

    SvaraRadera
  6. Tack för att ni finns! Undrar om det har behövts sådan uppmuntran på länge? Kör igång bloggen igen med buller och bång, högt och lågt, pussar och stjärnsmällar och så får vi se hur långt det räcker... KRAAM!

    SvaraRadera