måndag 19 oktober 2009

Ofta

Spader läser hos Hedgehog-Sara om alla som "smyger" runt hos henne och aldrig säger något. Hon undrar vilka hennes läsare är -IBLAND.

Spader undrar ofta. För ni är också ganska många. Ofattbart många tycker Spader. Inser att det förmodligen är en hel del som vill kolla in vad den där galna Spader nu har hittat på. För Spader har ju förstått att många från Lilla byn är här nu. Kanske är du Spaders granne?

Många är också här flera gånger per dag!

Välkomna ska ni i alla fall vara... för hur det än är så skriver Spader för att någon/några ska vilja läsa! Om det vore annorlunda kunde Spader skriva för byrålådan. Om du skrattar åt Spaders raljerande så är det ett plus, för det är oftast avsikten.

4 kommentarer:

  1. jag är häääääärrr :-)
    Men det har nog Spader redan visste förstås. men för säkerhetskull så vill jag berätta det. :-)

    SvaraRadera
  2. Så bra Smina! Jo, jag vet att du är här, och jag vet en och annan till som är hääääär! Men nu har jag riktigt bra koll på dig!!! PUSS!

    SvaraRadera
  3. Jag har fått reda på att en fd kollega till mig kollar din blogg ibland.

    Jag tror att ni två skulle ha sååå roligt om ni träffades irl! Om ni båda befinner er på samma plats samtidigt nån gång ska jag presentera er för varandra.


    För övrigt - jag läser också din blogg! Ofta.

    SvaraRadera
  4. Tess: Raraste raring, så klart att jag gärna vill träffa fd kollegan, blir ju sååå nyfiken! För övrigt läser jag din blogg också -ofta!!

    SvaraRadera