tisdag 1 december 2009

Spader shoppade litet grand igår i alla fall...

Spader skriver till CDON:s kundtjänst.

Ser att jag har lyckats klicka åt mig två pocketböcker. Går det att fixa bort en av dem?

MVH Spader


Från: CDON.COM
Datum: 11/30/09 20:25:46
Till: Spader
Ämne: Orderbekräftelse

Hej Spader

Tack för att du kontaktade oss.

Då din order kommit så långt i orderhanteringen har vi tyvärr ingen möjlighet att annullera den eller ändra något i den. Vi ber dig återkomma till oss om du efter leveransen fortfarande vill returnera ordern.

Ojdå. Jag skrev det här till er 1 minut efter orderbekräftelsen. Det kostar mig bara 39 kronor så det är ingen big deal. Synd bara att jag inte handlar mer av er...

Bye bye CDON! Spader är en hård kvinna!

6 kommentarer:

  1. Har varit med om exakt samma sak på adlibris! Mitt extraklick var oåterkallerligt.

    SvaraRadera
  2. Ja, det verkar som om de skickar mig ett gratis returkuvert, men det skiter jag i. Alldeles för mycket krångel, Loppanlej får en julklapp i stället! Men handlar mer där gör jag inte!!

    SvaraRadera
  3. Aha, nu förstår jag hur det kunnat hamna så infernaliskt mycket osprättade paket med strumpbyxor i lådorna.
    /Esset

    SvaraRadera
  4. Strumpbyxor tillhör livets goda... Spader har mycket av livets goda... Kanske någon behöver strumpbyxor snart? Förresten säljer väl inte CDON några strumpbyxor?

    SvaraRadera
  5. Strax... jobbar litet dårå... Måste ha kortet och kan inte ha det på lektion...

    SvaraRadera