onsdag 9 december 2009

Spoooky

Spader fascineras av Facebook. Hur kan Facebook ha sådan koll?

Ofta när Spader kilar in möts hon av den här annonsen:

Gratis färgade linser

Är du 42 år? Så grattis!

Du är utvald till ett par GRATIS färgade linser utan styrka i en månad! Beställ här.

Det finns en gilla-knapp under också. Spader har aldrig fått för sig att trycka på den, men man vet aldrig, snart så?
För Spader är verkligen 42 år. Kanske är färgade linser något som hon verkligen behöver?

By the way...
En alldeles egen gilla-knapp för inläggen här vore väl något? Skrattar och kommer att tänka på att vissa då, naturligtvis, skulle vilja ha en ogilla-knapp!

2 kommentarer:

  1. Lyllo Spader! På min "fejja" står det "är du 47 år?".....
    Jag tryckte på en sån där "gilla-knapp" på Facebook en gång och efter det började det trilla in pocketböcker, svindyra, i min brevlåda. Som JAG skulle betala. Fattar INTE hur det gick till. Egentligen. Men som sagt. Jag är ju bara 47.....
    Jag tror de allra, allra flesta skulle trycka på "gilla-knappen" här hos Spader. Så är det bara!
    Ha det!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Svårt med knappar, det klickar till för Spader också mellan varven... Stora kramen!

    SvaraRadera