torsdag 10 december 2009

Tillbaka till 80-talet...



Like a warrior that fights
And wins the battle
I know the taste of victory

Though I went through some nights
Consumed by the shadows
I was crippled emotionally

Somehow I made it through the heartache
Yes I did, I escaped
I found my way out of the darkness,
Kept my faith (I know you did)
Kept my faith

When the river was deep I didn't falter
When the mountain was high I still believed
When the valley was low it didn't stop me, no no
I knew you were waiting
I knew you were waiting for me

2 kommentarer:

  1. Hm, a sister in crime. Jag är också gymnasielärare.
    Första bloggen jag hittat som skriver om nationella prov ur ett "jag-har-nationella-prov-att-rätta"-perspektiv och känner mig genast hemma.
    Jag har inte rättat klart mina kan jag tillägga.

    SvaraRadera
  2. Välkommen hit Nilla, titta in till Loppanlej också, vi jobbar på samma lilla trevliga gymnasieskola... och bloggar som galningar. Sticker in till dig! (Vaktar NP MAB just nu)

    SvaraRadera