torsdag 28 januari 2010

Äpplena faller inte långt från...

... päronträdet.

Junior har kollat på reprisen av "På Spåret"!

-"De åkte till Sala och där har de en gruva så på musiken så skulle man gissa på olika metaller och sånt. Och då kunde jag..."

-Vad då -lirade de Iron Man?

-"Ja, och då visste jag att det var Black Sabbath" ...han sjunger introt... -"Så var det Metallica - och det kunde jag och Jenny Silver, men det kunde jag inte! Coolt va?"

För övrigt har han beställt korv och mos... kanske har det äntligen vänt?

6 kommentarer:

  1. Garanterat!!!Vill barn ha korv o mos då finns det ju hopp om livet../Johan.

    SvaraRadera
  2. Stort hopp var det - men tyvärr lagade mamman inget gott mos...

    Nu har det i alla fall ätits litet så det lutar åt el Stockholmo i morgon!

    SvaraRadera
  3. Låter onekligen så. För mig ska det vända rejält om jag ska beställa korv och mos. Väldigt rejält.

    SvaraRadera
  4. wow rock! Ja nu har det vänt!!!!

    SvaraRadera
  5. Skönt att han mår bättre nu. Vinterkräksjukan är ju så fruktansvärt jobbigt.

    SvaraRadera
  6. Nilla: Det var inte gott med pulvermos...
    Daniel: Nu har vi bara hostan kvar! Yippie!
    Fru Choklad: Man kan väl säga att han tyckte livet sög...

    SvaraRadera