söndag 31 januari 2010

Det är söndagsmorgon...

Eller kanske mer förmiddag.

Spader sjunger redan blues och efter gårdagens tävling är vi litet trötta... 12:a är sådär, inte dåligt -inte bra!

Först spelar man alla 57 givarna, sedan diskuterar man dem i timmar. Ja, Mats, vi går igenom alla brickor, tro det eller ej.

Nu måste vi i alla fall växla ned och varva upp för det är omkörning på gång. Stjärnsopranen kommer och brunchar med oss... kanske dyker det upp en eller annan Bankrånare...

Over and out...

5 kommentarer:

  1. Växla ner och varva upp, det låter komplicerat det. Och Bankrånare...då kanske det blir till att hosta fram också?
    Kram
    Speja

    SvaraRadera
  2. Klart ok,roligt också att bekanta från Gnesta knep en fin andra plats:)../Johan..

    SvaraRadera
  3. Speja: Man måste behandla bankränare varsamt...
    Johan: Bra jobbat av dem!

    SvaraRadera
  4. Bra att genomgå, frågan är bara hur du ändå hinner blogga så mycket att jag blir avundsjuk. Eller kanske det inte är så bra att du hinner det, men det är ju bra för oss som läser :)

    SvaraRadera
  5. Hinner blogga så ofta eftersom jag inte tänker så himla mycket utan bara kör... ungefär som när det pratas och/eller spelas bridge.

    Dessutom skriver jag fortare än Stålmannen byter om i en telefonkiosk...

    Det är värre med dina inlägg, eftersom de verkar mer genomtänkta... Fast nu väntar jag på ett nytt inlägg från dig...

    Mina estetelever spelar teater så jag har ingen här som vill veta något om räta linjen... men i morgon är en annan dag!

    SvaraRadera